awesome's banner

Monday, May 4, 2020

Ladang Arnab Dan Cat Me Pet Centre

Alhamdulillah setelah sekian lama berkecimpung dalam industri arnab sehingga tak sempat dah nak update disini. Walaupun dah bersawang sangat blog syukur alhamdulillah masih ramai yang mengunjungi dan diharap blog ini dapat memberi manfaat melalui penulisan-penulisan saya sebelum ini.

Untuk makluman ladang arnab banting sudah tidak lagi beroperasi. Industri daging arnab dan dan arnab peliharaan di Malaysia masih sedang berkembang dan perlukan sokongan dari banyak pihak jika tidak ianya amat sukar untuk dikembangkan.

Setelah ladang arnab di banting menghentikan operasi, saya telah menjalankan road tour hampir ke seluruh malaysia dengan menjalankan pameran arnab di expo dan event. Saya juga ada menulis tentang cara untuk menjana pendapatan melalui taman arnab di SINI. Sepanjang empat tahun berjalan banyak pengalaman saya dapat dan berjumpa ramai orang. Peminat arnab sangat ramai namun pendedahan dan ilmu tentang penjaagan arnab sangat sedikit. 

Harapan saya semoga industri arnab di Malaysia terus berkembang dan harmorni. Kepada yang memerlukan bekalan ubat untuk arnab atau keperluan haiwan lain. Masih boleh menghubungi saya, untuk makluman saya kini mengusahakan kedai haiwan peliharaan Ca Me Pet Shop bertempat di Setia Alam Selangor. Pelbagai keperluan haiwan peliharaan atau ubat-ubatan disediakan, Untuk yang jauh boleh juga membeli melalui platform shopee ---> (SHOPEE CAT ME) .

Terima kasih kepada semua yang menyokong saya selama ini semoga Allah s.w.t membalas jasa anda semua. 

No comments:

Post a Comment