awesome's banner

Friday, March 2, 2012

New zealand white for sale

NZW 2-3 BULAN

NZW 3-4 BULAN

NZW INDUK 8 BULAN


Assalamualaikum dan salam sejahtera.. pertama sekali saya nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelanggan yang telah membeli dan berpuas hati dengan baka-baka NZW yang saya jual.. diharap hubungan diantara kita tidak sekadar pembeli dan penjual sebaliknya sama-sama kita majukan industri penternakan arnab di Malaysia..

Atas permintaan beberapa orang pelanggan saya,saya upload gambar NZW induk dan NZW berumur 2-4 bulan agar mudah untuk pelanggan menilai quality yang saya berikan..

ada juga permintaan agar saya meletakkan gambar baka Flemish Giant..mungkin dalam masa terdekat saya akan masukkan..

p/s : harga jualan saya berdasarkan quality dan quantity. sekiranya berminat untuk mendapatkan arnab NZW (ada juga baka Rex,ND,lop ear,chincilla)
boleh hubungi saya 013-3096 990.


2 comments: