awesome's banner

Tuesday, December 25, 2012

Sinar Harian - Usahawan Arnab

    

9 Oktober 2012 - terbitlah cerita 2 1/2 muka surat mengenai saya dan perniagaan ternakan saya di dalam akhbar sinar harian. Walaupun dah 2 bulan berlalu sewaktu post ini dibuat. saya masih merasakan semangat yang wujud
selepas ditemubual oleh wartawan sinar harian En Sofyan Rizal Ishak dan perasaan gembira dapat 
berkongsi sedikit sebanyak pengalaman saya dalam perniagaan ini kepada semua.

Yang menjadikan saya lebih teruja bila kawan2 di facebok turut take pic dan tag kat wall sy..hehe.. bangga kejap, naik semangat untuk maju lebih lagi dalam bidang agro-ternakan ni..

kepada yang nak baca apa yg tertulis dalam akhbar sinar harian tu... bleh la tgk dkt link nie.. 

1 comment:

  1. Hey tony! Nama saya Julia, terima kasih atas ketenangan maklumat yang anda bagikan mengenai Dr. Iyabiye mengenai penyembuhan hepatitis, dia dalam keberkahan saya menghubungi dia dan saya sembuh selepas memohon rawatannya. Beliau menghantar saya ubat melalui khidmat kurier DHL yang mudah untuk saya dapatkan dan mengambil ubat selama 4 minggu dan saya pergi ke hospital selepas itu untuk ujian dan negatif. Saya datang ke sini untuk memberitahu anda bahawa anda betul-betul di mana-mana ubatnya, semuanya baik dengan saya sekarang. Terima kasih banyak - banyak. Hanya sekiranya ada sesiapa di luar sana yang ingin menghubunginya, di sini adalah kenalannya: iyabiyehealinghome@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +2348072229413

    ReplyDelete