awesome's banner

Wednesday, June 20, 2012

Koleksi Arnab Saya

Untuk melihat stok arnab sedia ada untuk dijual sila click ke link facebook saya (click sini)




Untuk melihat stok arnab sedia ada untuk dijual sila click ke link facebook saya (click sini)







2 comments:

  1. Assalamualaikum,

    En Wan, saya ada beberapa soalan kepada pihak tuan mengenai kulit arnab, adakah pihak tuan membuang atau menjual semula kulit mentah bagi arnab yang telah disembelih? dan sekiranya pihak tuan berminat untuk menjual kulit mentah, saya sedia membelinya dengan harga yang berpatutan., Untuk makluman pihak tuan,kulit arnab tersebut mempunyai nilai komersil sekiranya diawet atau disamak dengan kaedah yang betul.
    Selain daripada itu saya juga mengambil upah menyamak (tanning) dan juga menjual kulit arnab yang telah siap diawet atau disamak. untuk makluman pihak tuan lagi,kulit arnab yang telah disamak tetapi keras tidak mempunyai nilai, kaedah penyamakan yang saya guna adalah kaedah "mineral tanning" dan kulit arnab yang telah siap disamak menjadi lembut dan sesuai dijadikan barangan perhiasan.

    Terima Kasih,

    Untuk maklumat lanjut saya boleh dihubungi melalui 012-8761856 (Norman Affendi) atau berkunjung ke blog saya normantaxidermyandtanning.blogspot.com. untuk melihat sebahagian daripada koleksi2 kulit haiwan yang telah diawet atau disamak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikum salam. thx for info. sy akan hubungi tuan nnt.

      Delete